رول بولت HSA از شرکت هیلتی یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان رول بولت در جهان است. این رول بولت با استفاده از ضربه و نصب مهره، به سرعت و با کیفیت، پروانه درون سوراخ را باز می‌کند. قابلیت کاشت در عمق‌های مختلف و تحمل بار بیشتر تا چهل درصد بیشتر از رول بولت‌های مشابه، از مزایای آن است. از فولاد با گرید 5.8 ساخته شده و از آزمایش‌های دقیق کنترل کیفیت گذرانده است. با نام رول بولت غلاف کوتاه نیز شناخته می‌شود. این رول بولت به‌عنوان یک گزینه مناسب برای صنایع مختلف با ترکیبی از عملکرد برتر و استفاده از مواد با کیفیت، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مطالب مهم

محصولات رول بولت hsa

مشخصات فنی رول بولت HSA

  • رول بولت hsa در قطر ها، طول ها و طول رزوه مختلف و در سه نوع متریال موجود می باشند.
  • انکر بولت hsa فولاد کربنی با روکش روی، گالوانیزه گرم و فولاد ضد زنگ.
  • رول بولت HSA فقط در بتن جامد استفاده می شود.
  • برای تعیین طول انکر بولت مورد نیاز، ضخامت ماده ای که باید بسته شود، بعلاوه حداقل عمق کاشت، بعلاوه ضخامت مهره و واشر باید اضافه شود.
  • انکر بولت HSA به حداکثر عمق سوراخ نیاز ندارد. عمق سوراخ در مصالح پایه مساوی است با حداقل طول رول بولت منهای ضخامت ماده بسته شده باشد.
  • این مقدار عمق اضافی بدلیل انباشته شدن گرد و غبار بتن در انتهای سوراخ در نظر کرفته می شود که ممکن است تمیز کاری نشده باشد.

رول بولت hsa چیست

رول بولت HSA در انواع و سایزهای مختلفی تولید می‌شود. به طور کلی، رول بولت دارای انواع مختلفی می باشند که دارای کاربرهای متفاوت می باشند و در جاهای مختلف از آنها استفاده خواهد شداين رول بولت ها در ابعاد و سایزهای مختلفی در دسترس هستند. بعضی از نمونه‌های آن شامل رول بولت غلاف معمولی، رول بولت غلاف کوتاه یا HSA، رول بولت سر شش گوش یا HSL، رول بولت سقفی یا لوستری، رول بولت تو خالی، رول بولت شیمیایی و رول بولت پروانه‌ای می‌باشد. همچنین، رول بولت HSA می‌تواند در انواع متفاوتی از جنس‌ها مانند گالوانیزه، گالوانیزه گرم، فولاد ضد زنگ A4، فولاد ضد زنگ A2 و واشر بزرگ گالوانیزه تهیه شود.

خرید رول بولت HSA

رول بولت hsa  چگونه کار می کند؟

رول بولت hsa در دسته انکر بولت های اصطحکاکی یا منبسط شونده قرار می گیرد رول بولت های اصطحکاکی یا منبسط شونده که رول بولت hsa در زمره این محصولات قرار می گیرد فقط باید در بتن جامد مورد استفاده قرار گیرد و نباید در دیگر مصالح پایه مانند بلوک یا آجر استفاده شود. طراحی رول بولت hsa به گونه ای است که به طور مستقیم وارد سوراخ بتنی شوند. سوراخ مورد نیاز برای رول بولت hsa برابر با قطر انکر بولت می باشد. رول بولت hsa برای اولین بار توسط شرکت هیلتی وارد بازار شد بعد ها شرکت های چینی با مهندسی معکوس این محصول رول بولت hsa چینی را وارد بازار کردند. استفاده و انتخاب نوع انکر بولت به الزامات خاص برای کار و قیمت بستگی دارد. برخی از الزامات مختلف شامل تائیدیه ICC آمریکا می باشد که استفاده انکر بولت را در محیط های لرزه ای را مورد استفاده قرار می دهد.

یک مکانیسم بسیار ساده اجازه می دهد تا مقاومت لازم برای رول بولت hsa در بتن فراهم شود. پس از وارد شدن به سوراخ بتن مهره در جهت عقربه های ساعت چرخانده می شود این عمل بدنه اصلی انکر بولت را به سمت بالا می کشد در نتیجه غلاف یا کلیپس (گوه منبسط شونده) در انتهای کار مخزوطی شکل انکر بولت به سمت پایین می لغزد. سپس غلاف یا کلیپس (گوه منبسط شونده) بین بدنه انکر بولت و بتن قرار می گیرد.

اجزای  تشکیل دهنده رول بولت hsa

انکر بولت :

از فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است. در قسمتی از طول آن در یک انتها رزوه می شود و در انتهای آن به صورت مخروطی شکل طراحی و ساخته می شود. غلاف یا کلیپس (گوه منبسط شونده) به بدنه اصلی یا همان انکر بولت و در قسمت انتهایی آن که به صورت مخروطی شکل است متصل است

مهره شش گوش :

مهره شش گوش گالوانیزه مطابق با استاندارد دین آلمان طراحی و  از فولاد کربنی یا فولاد  ضد زنگ یا روکش روی ساخته می شود.

واشر :

واشر گرد گالوانیزه مطابق با استاندارد دین آلمان طراحی و  از فولاد کربنی یا فولاد  ضد زنگ یا روکش روی ساخته می شود.

مراحل نصب رول بولت HSA

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

Previous slide
Next slide

ثبت درخواست

در اولین فرصت با شما تماس میگیریم

فاصله رول بولت HSA از یکدیگر :

نیروهای وارده به مواد پایه و در ادامه به رول بولت ها منتقل می شود. اگر رول بولت ها خیلی نزدیک به یکدیگر نصب شوند می تواند باعث بر هم کنش نیروها بر یکدیگر شوند و در نتیجه مقاومت رول بولت ها را کاهش دهد.

بعنوان یک قاعده کلی می توان فاصله رول بولت ها از یکدیگر را برابر قطر رول بولت ضربدر 10 و فاضله رول بولت از لبه بتن برابر قطر رول بولت ضربدر 5 در نظر گرفت.

جدول زیر میزان تحمل بار کششی و برشی رول بولت HSA را در بتن با عیار 350 نشان می دهد.

این جدول نشان می‌دهد که رول بولت HSA توانایی تحمل بار کششی و برشی مشخصی را دارد و با انجام آزمون‌های مختلف، این مقادیر به دست آمده‌اند.

مقادیر نشان داده از باربری رول بولت H S A مقادیر نهایی و Pull out می باشد که منظور اطمینان کامل از عملکرد این محصول برای این اعداد ضریب اطمینان 3:1 در نظر گرفته شود.

مزایا و ویژگی های رول بولت HSA

مزایا و کاربرد رول بولت hsa

رول بولت های HSA دارای ویژگی‌ها و مزایای متعددی هستند که عبارتند از:


  1.  نصب و تنظیم سریع و آسان: رول بولت های HSA به صورت سریع و آسان نصب و تنظیم می‌شوند.
  2. مجهز به انواع سایز: این نوع رول بولت در انواع سایزها و ابعاد مختلف وجود دارد.
  3.  فاصله کم از لبه: رول بولت HSA برای نصب در فواصل کمی از لبه قابل استفاده است.
  4.  مقاومت باربری بالا: این رول بولت ها دارای مقاومت باربری بالا هستند.
  5.  سه عمق متفاوت: رول بولت HSA دارای سه عمق متفاوت است که برای انعطاف پذیری بیشتر در طراحی مناسب است.
  6. قابلیت نصب قبل و بعد از پلیت: این رول بولت ها برای اتصال قبل و بعد از پلیت مناسب هستند.
  7.  طول زیاد: رول بولت HSA دارای طول زیادی است که برای اتصالات در سازه‌های چوبی مناسب است.
  8.  مقاوم در برابر آتش سوزی: این رول بولت ها مقاومت خوبی در برابر آتش سوزی دارند.
  9.  دارای تاییدیه ETA: رول بولت HSA دارای تاییدیه ETA بوده و مطابق با استانداردهای بین المللی می‌باشد.

قیمت رول بولت HSA

ما به شما در خرید و استعلام قیمت رول بولت HSA در سه نوع ساخت ایران، چین و آلمان با برند هیلتی که بسیار مورد اعتماد مردم است کمک می‌کنیم. همچنین، ما قادر هستیم برای شما رول بولت HSA را با ابعاد دلخواه تولید کنیم. اگر نیاز به مشاوره، استعلام قیمت یا خرید دارید، با کارشناسان ASPkala تماس بگیرید. ما در خرید و استعلام قیمت راهنمایی می‌کنیم و مشاوره لازم را ارائه می‌دهیم. جهت تماس با کارشناسان، از راه‌ ارتباطی زیر استفاده کنید. 

نکته :

در هنگام سوراخ گاری توجه به این موضوع حائز اهمیت است که عمق سوراخ کاری را 1.5 سانتی متر بیشتر انجام دهید که اگر گرد و خاک بتن در انتهای سوراخ جمع شد در عملکرد رول بولتhsa خللی ایجاد نکند. قرار دادن رول بولت داخل سوراخ : hsa

بعد از انجام سوراخ کاری با شرایط گفته شده می توان رول بولت hsa را داخل سوراخ قرار داد. در اغلب انکر بولت ها قسمت انتهای روزه در بالای انکر بولت را رزوه نمی زنند که بر اثر ضربات چکش رزوه آسیب نبیند اگر این موضوع رعایت نشده بود مهره را به قسمت بالای رزوه انتقال دهید که از زروه در مقابل ضربات چکش محافظت کند.

سوراخ پلیت یا هر متریالی که میخواهید به واسطه انکر بولت به سطح بتن متصل شود باید حداقل یک سایز بالاتر از رول بولت در نظر گرفته شود.بعد از قرار دادن انکر بولت به داخل بتن مهره شش گوش را با دست سفت کرده و با آچار مناسب در جهت عقربه های ساعت سه یا چهار دور تا زمانی که گشتاور مناسب بدست آید بچرخانید.

جهت اطلاع از قیمت رول بولت های مختلف و مشاوره با کارشناسان ما، می‌توانید با ما تماس بگیرید. 

امروز: اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳ ۴:۱۱ ب٫ظ

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟