preloader

وبلاگ

خانه » مقالات » عایق الاستومری چیست و انواع آن کدام اند؟

عایق الاستومری چیست و انواع آن کدام اند؟

انواع عایق الاستومری

مطالب مهم

می خواهید بدانید عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟ قصد دارید برای عایق کاری سیستم های گرمایشی و سرمایشی و یا سیستم های تهویه مطبوع از این محصولات استفاده کنید و به دنبال یک مرکز خرید مناسب برای انواع عایق الاستومری هستید؟ این نمونه از محصولات که برای عایق کاری در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار با کیفیت بوده و در انواع مختلفی تولید می شوند.

عایق الاستومری چیست؟

در پاسخ به سوال عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟ خوب است که ابتدا به بررسی ویژگی های این محصولات بپردازیم. این محصول در حقیقت یکی از انواع عایق های حرارتی، برودتی و صوتی است. از این محصول برای عایق کاری سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع و … استفاده می کنند. این نمونه از عایق ها به شکل پیش ساخته با ساختار سلولی بسته تولید شده و در انواع و ضخامت های مختلفی روانه بازار می شوند. این محصولات در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم بوده و در برابر شرایط نامناسب جوی، رطوبت و آلاینده ها نیز بسیار مقاوم هستند. همچنین در برابر مواد شیمیایی، گاز های خورنده و اشعه ماوراء بنفش نیز مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهند.

یکی از برترین ویژگی های این نمونه از عایق ها آن است که در مقابل انتشار بخار آب بسیار مقاوم هستند و در یک بازه زمانی یک ماه حداکثر تا ۱۰ درصد وزن خود رطوبت جذب می کنند. این محصولات در هنگام حریق شعله ور نشده و هیچ گونه گاز سمی از خود تساعد نمی کنند. این نوع عایق ها در جذب صدا و جلوگیری از انتشار آن نیز بسیار موثر هستند. یک نمونه با ضخامت ۲ سانتی متری از این عایق ها می تواند شدت صوت را تا ۳۵ دسی بل کاهش می دهد. این محصولات به دلیل ساختار غیر رشته ای و غیر متخلخلی که دارند، دوام بالایی داشته و احتمال پارگی و تکه تکه شدن آن ها بسیار کم است.

کاربرد های عایق الاستومری در ساختمان

برای پاسخگویی به سوال عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟ خوب است که به بررسی کاربرد های این محصولات در صنعت ساختمان بپردازیم. از این محصولات در موارد مختلفی استفاده می کنند. امروزه انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی را با این روش عایق کاری می کنند. همچنین برای عایق کاری سیستم تهویه مطبوع نیز از این محصولات استفاده می کنند. از این نمونه عایق ها برای عایق کاری انواع مخازن و منابع آب در ساختمان های مختلف مسکونی، اداری و صنعتی استفاده می کنند.

از نمونه های عایق صوتی این محصولات نیز برای عایق کاری در دیوار ها و کف ساختمان استفاده می شود. همچنین در لایه سقف های بین طبقات، دیوار ها و درب استادیوم ها، لوله های موتورخانه و در داخل کانل های هواساز نیز از این نوع عایق ها استفاده می کنند. بنابراین موارد مصرف و کاربرد این عایق ها در صنعت ساختمان بسیار زیاد بوده و در موارد مختلفی می توان از این نوع عایق ها استفاده کرد.

کاربرد های عایق الاستومری

انواع عایق الاستومری

حال که به سوال عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟ پاسخ دادیم، خوب است که با انواع این عایق ها بیش تر آشنا شویم. این نمونه از عایق ها را در انواع مختلفی تولید می کنند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

عایق رولی

این نمونه از عایق ها را در انواع ساده و پشت چسب دار تولید می کنند. نمونه های ساده این عایق ها را با پهنای ۱۰۰ سانتی متر و در ضخامت های ۶، ۱۰، ۱۳، ۱۶، ۲۰، ۲۵، ۳۲، ۴۰ و ۵۰ میلی متر تولید می کنند. انواع پشت چسب دار این محصولات با هدف افزایش مقاومت و طول عمر بیش تر عایق ها تولید می شوند.

این محصولات دارای روکش آلومینیومی بوده و در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین بروز ضربه بسیار مقاوم هستند. امروزه در صنایع مختلف خودرو سازی، صنعت نفت و پتروشیمی، لاستیک و کاغذسازی و همچنین برای عایق کاری مخازن، منابع آب و … از این محصولات استفاده می کنند.

عایق رولی

عایق لوله ای

برای پاسخ گویی به سوال انواع عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟ خوب است که با این نمونه از عایق ها نیز بیش تر آشنا شوید. این محصولات در حقیقت نمونه های ساده ای از این عایق ها هستند و دارای روکش آلومینیومی با ضخامت ۹، ۱۳، ۱۹ و ۲۵ میلی متر می باشند.

این عایق ها را در قطر های ۶ تا ۱۱۴ میلی متر تولید می کنند. برای عایق کاری لوله های سرمایش و گرمایشی، لوله های آب مصرفیو تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت لایه آلومینیومی که به عنوان روکش بر روی این عایق ها مورد استفاه قرار می گیرد، ۱۳۰، ۱۷۰، ۲۳۰ و ۴۰۰ میکرون است.

عایق لوله ای

عایق صوتی

این نمونه از عایق های الاستومری از به دو شکل ساده و موج دار تولید می شوند. با استفاده از این محصولات امواج صوتی جذب شده و کنترل می شوند.

عایق صوتی

خرید عایق الاستومری از asp

اگر قصد خرید انواع عایق الاستومری را دارید، باید نکاتی را مد نظر قرار داده و فاکتور هایی را رعایت کنید. حال که با پاسخ سوال عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟ به طور کامل آشنا شدیم، خوب است که نکات لازم برای خرید این محصولات را نیز بشناسیم. برای خرید این محصولات ابتدا باید نوع کاربری خود را مشخص کنید و بدانید که از این عایق ها در چه مواردی می خواهید استفاده کنید. پس از آن می توانید برای خرید این نوع عایق ها اقدام کرده و نمونه مناسبی از این محصولات را خریداری کنید. در زمان خرید باید متراژ مناسبی از این عایق ها را خریداری کرده و قبل از خرید حتما به ضخامت آن ها توجه کنید. علاوه بر همه این ها، باید به برند سازنده محصول توجه کرده و نمونه های مرغوب و با کیفیتی از این عایق ها را خریداری نمایید.

برای آن که یک خرید امن و قابل اعتماد را تجربه کنید، می توانید به مجموعه فروشگاهی asp مراجعه کنید. این مجموعه در حقیقت شرکت مهندسی آرشام صنعت پاسارگاد می باشد که در زمینه عرضه این محصولات بسیار موفق ظاهر شده است. این مجموعه تنوع بالایی از این محصولات را فراهم کرده و در قیمت های بسیار مناسبی به مشتریان خود ارائه می دهد. این محصولات کیفیت بالایی داشته و همگی اصل و مرغوب هستند. این مجموعه محصولات را در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال می کنند و شما با کم ترین چالش ممکن می توانید محصول سفارش داده شده را درب منزل تحویل بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت عایق الاستومری

پس از پاسخگویی به سوال عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟ خوب است که با عوامل موثر بر قیمت این محصولات بیش تر آشنا شویم. این محصولات را با توجه به انواع مختلفی که دارند، قیمت گذاری می کنند. میزان تخلخل و دانسیته این فوم ها می تواند تاثیر زیادی در قیمت آن ها داشته باشد. از طرفی این محصولات را در ضخامت های مختلفی تولید می کنند، از این رو قیمت آن ها نیز با توجه ضخامتشان تعیین می شود.

این نوع عایق ها توسط برند های مختلفی تولید می شوند، از این رو نمونه هایی که توسط برند های معروف و شناخته شده تولید می شوند کیفیت بالاتری داشته و قیمت آن ها نیز بیش تر است. در مقابل نمونه های تقلبی و بی کیفیت این عایق ها نیز در بازار وجود دارند که در قیمت های کم تری به فروش می رسند. نوسانات دلار و قیمت ارز نیز از دیگر فاکتور های مهمی هستند که در تعیین قیمت این محصولات بسیار موثر هستند.

کلام آخر

ما در این مقاله به سوال عایق الاستومری چیست و چه کاربردی دارد؟ پاسخ دادیم. این محصولات که در انواع و نمونه های مختلفی تولید می شوند بسیار کاربردی بوده و یک عایق حرارتی، برودتی و صوتی مناسب هستند. برای خرید این نمونه از عایق ها می توانید به مجموعه asp مراجعه کرده و از خدمات متنوع و بی نظیر آن بهره مند شوید. این مجموعه محصولات خود را در کم ترین زمان ممکن و با کم ترین قیمت ها در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سوالات متداول برای انواع عایق الاستومری

  1. عایق صوتی الاستومری چه ویژگی هایی دارد؟

این محصول دانسیته بالایی داشته و دارای ضریب انتقال صوتی و حرارتی بسیار کمی است. از این رو در برابر حرارت و صوت بسیار مقاوم است.

  1. ضخامت عایق صوتی الاستومری چقدر است؟

این محصول را در ضخامت های مختلفی تولید می کنند، نمونه های معمولی این عایق ها را در ضخامت ۲۰ میلی متر تولید کرده و به بازار می فرستند.

  1. آیا مجموعه asp در زمینه نصب این عایق ها نیز خدماتی ارائه می دهد؟

بله، این مجموعه تنوع بالایی از این عایق ها را فراهم کرده و در صورت تمایل شما، خدمات بی نظیری در زمینه نصب این محصولات نیز به افراد ارائه می دهد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟
لوگو ای اس پی کالا

شركت مهندسي آرشام صنعت پاسارگاد برندي پيشرو در عرضه ي محصولاتي نظير سيستم هاي ساپورت تأسيسات،عايق هاي حرارتي،عايق هاي برودتي (آلاستومري)، عايق صوتي و…مي باشد. اين شركت با هدف رفع بخشي از نياز هاي صنعت ساختمان در سال 1400 تأسيس شد.

راه های ارتباطی

تمامی حقوق این سایت متعلق به aspkala می باشد | ساخته شده توسط clickhub.ir